Voorbereidingsstresssss

7 juli 2018 - Almere, Nederland

Nog 6 dagen en dan ga ik naar Madagascar voor 5 weken. Ik heb er mega veel zin in, alleen is het inpakken natuurlijk een opgave van hier tot aan Afghanistan. Ik heb dus een grote rugzak waar alles in moet en ik verwacht dat dat niet allemaal gaat passen. Zoals gewoonlijk heb ik VEEL te veel spullen klaar gezet zoals 4 flesjes anti muggen spul.

Er zijn nog een paar dingen die ik moet doen zoals de diersoorten uit mn hoofd leren waarnaar ik onderzoek ga doen daar. En je kan het wel raden... het is allemaal in het Engels en Latijns. En jaja ik ben heeeeeul goed in Engels uhgghum. Ik ben ook wel een beetje bang voor het Engels praten die 5 weken hoor, volgensmij ga ik af en toe met handen en voeten uit moeten beelden wat ik bedoel. Maar goed... na 5 weken ben ik natuurlijk pro in Engels HAHAH.

Als jullie het leuk vinden kunnen Jullie mijn oh zo leuke geweldige verhalen volgen (grapje natuurlijk).

Xoxo

1. Marjan:
    12 juli 2018
    Spannend een bijzondere reis , ik wil je volgen.
  2. Yolanda Knol:
    Ik ook
  3. Sylvia:
    12 juli 2018
    Super spannend voor je ga je ook zeker volgen!!!
  4. Christa Wiese:
    12 juli 2018
    Wat gaaf Daphne en natuurlijk wil ik he volgen. En dat Engels gaat vast goed komen. En wat niet in je rugzak past kun je vast ook daar kopen. Ze hebben er ook winkels....en die hebben vast ook muggenspul.
  5. Sylvia Van de Bunt:
    12 juli 2018
    Nog een nachtje slapen en dan ga je iets moois doen. Veel plezier daar en succes. Geen beestjes mee terug nemen he xx
  6. Lin:
    12 juli 2018
    Wat leuk mop, en uiteraard volg ik je 💋💋💋 en veel plezier.
  7. Ilona:
    14 juli 2018
    Ik vind t echt super stoer dat je dat gewoon even helemaal in je eentje gaay doen!
    Geweldig mooi daar, natuur, dieren... insecten...😉 die vliegen mepper komt nog wel van pas🤣