Dag 13 Jambo feriepark - Bistensee

6 juni 2024 - Langwedel, Duitsland

Gutemooorrgennn.

Vandaag naar Aalborg gereden om het stadje te bezoeken. Was nog wel even een dingetje om een parkeerplek te zoeken, maar uiteindelijk bij een jachthaven geparkeerd, gratis 😏.   Jelle kwam met het idee om zo een stepje te huren die altijd in die grote steden staan!   Weer geluk dat die honden in een rugtas kunnen 😂🫣 dus hup wij met die honden op ons rug op die step.   Dat ding ging snell!!!! Niet normaal haha.    Toen bij het stadje aangekomen was het best rustig.. terwijl het gewoon woensdag middag was.   Bleek het een nationale feestdag te zijn daar haha. Alle winkels dicht en alles🥲  maargoed.. wel leuke huisjes enzo. Kijk maar

1000088898100008890910000889081000088910

1000088904

Ook zagen we nog een leuk straatje met allemaal cafeetjes. Ook een après-ski bar!! 🤩 dat moeten wij ook gewoon hebben in Almere hoor dit...

1000088900

1000088924

Daarna een paar uur doorgereden van Noord Denemarken naar Noord Duitsland.  Een camping aan het meertje.   Kwamen we daar, echt een camping van 60 jaar oud 😂 opzich niet erg natuurlijk.  Maar alles werd ook gedaan als 60 jaar oud. We kregen zelfs een ansichtkaart🤭  ohja en je had rusttijden. Dat je niet over de camping mocht rijden 😅 bijzonder he.

1000089022

Wel n leuk plekje met wat bootjes

1000089019

Toen achter die vrouw aan naar het plekje waar we konden staan met de camper. We vroegen nog of het ver was, anders gaan we natuurlijk allemaal met de camper mee rijden haha.   Neeeehooor, niet ver zei die vrouw.     Nou.... ik heb nog niet zo ver gelopen deze vakantie 😂 god o god.   Onderweg echt gekkies tegengekomen. Leek op een soort zwerver kamp. Caravans uit 1810, vervallen, vies, troep haha.  Sommige caravans stonden er wel netjes bij hoor, maar meeste muahh... was zelfs een man die in z'n auto sliep??? Naast zijn caravan die ingebouwd was tussen de troep.

Achter onze camper was een groot stuk bos kwamen we achter! Vet leuk

1000088995

Die avond weer keezen gespeeld.  Hebben we elke dag gespeelt overigens 😂 dit was de keezen vakantie.

Slaaplekker voor het laatste nachtje in de camper❤️

Jouw reactie