Dag 9 Odda - Preikestolen

2 juni 2024 - Sand, Noorwegen

Jelle maakte me vroeg in de ochtend wakker, met dat ie het koud had. Ik had toevallig die nacht mn lange mouwen en lange broek aan, dus ik had het niet echt koud. Maar als ik ff met mn handen boven de dekens voelde was het ook wel echt heel koud hoor!! Ik ging ff kijken op de thermostaat hoe warm het in de camper was, het was 11 graden 😂  ik voelde ff aan de hondjes. Nou ijsblokjes die 2, arme hondjes.   Dus ik hup die honden gepakt en letterlijk onder m'n deken gestopt (Woody houdt daar normaal helemaal niet van, maar hij veroerde zich niet meer).  Ook ff kacheltje aan gezet en toen met die honden en Jelle tegen mn aan geplakt in slaap gevallen.  Anderhalf uur later werden we wakker en hadden we het bloedheet met die zon op t dak en die kachel op standje 5 😅.

Spulletjes gepakt en we zijn door gereden.

Natuurlijk kwamen we weer wat mooie watervallen tegen 😁

1000088224

1000088250Zoek Jelle 😋

Bij de laatste waterval kwamen we Nederlandse mensen tegen, zij gaven ons de tip om ffies langs een plekje te rijden. Daar zouden we ook ff kunnen suppen. Dus bij erheen gereden 😄  en ja, heeeeeel mooi!! Net een spiegel 😍

Ozzy ging voor het eerst in z'n leven op een supp maar dat ging hartstikke goed. En Woody, ja dat is gewoon een geboren kapitein 😄

100008825510000882681000088279100008830110000883711000088353

1000088329

In de avond wat wasjes gedraaid op de camping bij Preikestolen en toen gaan slapen 😄 slaaplekker ❤️

1. Jutta:
    2 juni 2024
    Wat een mooie foto's. Dit is wel een heel geweldige trip he?
    Dank weer voor het mooie verslag.
    Groetjes

Jouw reactie