Dag 2 Aabenraa - Hagön Halmstad

26 mei 2024 - Rødekro, Denemarken

Lekker geslapen, was wel een klein beetje koud in de nacht. Vroeg in de ochtend begonnen de buurhonden hoor.. lekker blaffen blaffen. Dus Ozzyboy moest zich natuurlijk ook bemoeien.   Nou ik eruit met die harige beesten. Ff rondje lopen, was HEEL lekker weer. Zonnetje, lekker rustig, watertje, strandje. Lekker.

1000086677

Daarna gingen we eventjes lekker ontbijten, afbakbroodje met ei en een Dolce Gusto koffietje 😁.

1000086667

Toen moesten we ons natuurlijk ook even opfrissen.    Nou, die boiler doet het dus niet he?!!!   KOUD water kwam er uit die douchekop😂 dat was dus een korte doucheronde haha.   Daarna ff over het strandje gelopen. Woody heeft 5 minuten achter elkaar gerend, moest zn energie ff kwijt🤪.     Die honden doen het trouwens heel goed tijdens het rijden.. ze moeten natuurlijk minimaal 4 a 5 uur achter elkaar in de auto chillen! Maar dat gaat tot nu toe goeeed, ze slapen lekker. Af en toe pauze om beentjes te strekken!

1000086676

Ohja en die witte stipjes op de snelweg, die zitten er echt hoor 😋

1000086672

Onderweg als lunch knakworstjes op een afbakbroodje gemaakt, grappig want dat oventje werkt ook op een gaspitje. Werkte best goed!  Daarna ff gewandeld in het bos dat achter her tankstation lag, Jelle ondertussen met de camper man bellen. Want het warmwater doet het nogsteeds niet 🥲

Paar uur later aangekomen op de volgende stop! Camping Hagön.  Hele mooie camping aan het strand. Én aan een natuurgebied of iets. Camper even installeren, even wat drinken, BBQ aan, zonnetje erbij. Heeeerlijk 😁

1000086744

1000086747

Daarna even naar het strand gelopen, was een mooi stukje. Jelle liep met z'n korte broek even t water in, verderop was er namelijk een soort eilandje van zand haha. Die honden gingen er achteraan en zelfs Ozzy ging erachter aan. Jelle voelde zich net een moedergans zei die 😂 met 2 waggelende kuikentjes achter m aan.  Ik wilde eigenlijk ook even daarheen, dus hupppp. Schoenen uit, broek omhoog gerold en erachter aan.

1000086774

1000086790

De schelpjes op het strand waren HEEL scherp. Dus we zijn net ver gaan wandelen omdat het gewoon pijn deed. Eenmaal terug bij de camper ging Jelle even een rondje fietsen op het elektrische ding, even kijken waar alle voorzieningen waren. Het was namelijk beste een grote camping. We stonden gelukkig heel dichtbij de douches enzo.

Die honden waren natuurlijk net naakte molratten gerold in het zand. Een soort zandmolletjes. Dus die moesten even gewassen worden. Ik was van plan om even onder de douche te stappen met die 2, maar ze hadden gewoon een speciale hondendouche!!   Nou weer zo schoon als n hoentje erna.

1000086801

Toen was het alweer een uurtje of 22.00 even nog wat chippies gegeten, wat leuks gekeken en toen gaan slapen. ❤️

Jouw reactie